Sunday, November 20, 2011

Day 1: Pildid Karolinest ja Mirellist ning 23 fakti meist


         


















                                                                   

Karoline ja 23 fakti:

  1. Olen 19 aastat vana, õpilane
  2. Armastan meeletult koeri
  3. Meeldib pildistada kõike
  4. Jalgpall on number üks sport
  5. Mulle ei meeldi mu ühikas, kus ma olen
  6. Armastan oma sõpru
  7. Mulle meeldivad pika säärega villased sokid
  8. Kass Kristi ja kass Tutu on ainukesed kassid, kes mulle meeldivad
  9. Ma tahaksin juuksuriks saada
  10. Mul on kodus kaks tuba
  11. Mulle ei meeldi kingad, millel on 14 cm konts
  12. Tantsimine on midagi imelist
  13. Ma olen naljakas
  14. Ma olen jutupaunik
  15. Mulle meeldib õlu
  16. Lähen kiiresti kurjaks, kui ma tööle ei jõua
  17. Oman kirssidega tuduriideid
  18. Mulle meeldib väga mu töö
  19. Mulle ei meeldi Videvikuga seotud asjad
  20. Ma ei jää kergesti täis
  21. Mu lemmikud on ükssarved
  22. Teine nimi on mul Redbull
  23. Mul oli kõige lahedam klass Abja Gümnaasiumis















Mirell ja 23 fakti:
  1. Ma (vist) esindan nõrgemat sugupoolt ja olen 17
  2. Ma armastan motosporti
  3. Mul on arvutiga kirjutades vasaku käe väike sõrm püsti
  4. Ma olen kohvihoolik ja ma joon musta kohvi
  5. Mulle meeldib lugeda, kui ma vihkan väljamõeldud paska
  6. Ma olen riiete ja jalanõude järgi crazy
  7. Mulle meeldib käsitöö
  8. Mul on the best sõbranna Karoline
  9. Ma kuulan AC/DC'it, Queeni, Metallicat jm oldschool muusikat
  10. Mulle meeldib tohutult pildistada
  11. Mulle meeldib reisida ja ma olen obsessed whit New York
  12. Ma armastan koeri, eriti oma Sämmit ja Jackit
  13. Ma olen retard, mul on pidevalt valutav põlv
  14. Ma ei oska kuskilt otsast suhtes olla
  15. Ma pidevalt ütlen sõnu valesti või üldse oman imelikku sõnavara
  16. Ma olen lühike ja vot see on üks tõsine fakt
  17. Mul on lokkis juuksed, mida ei saa üldse kergelt sirgeks
  18. Mu küünelakk on pidevalt pooleldi maha kulunud
  19. Kipun olema partyanimal
  20. Mu isa räägib kõigile, et ma olen lesbi ( ofc et ei ole )
  21. Mulle ei meeldi liialt uhked inimesed
  22. Ma olen taaskord retard ja ärkan nv'del 7-9 ajal
  23. Nagu näha, mul on lobapidamatus

Selgituseks mis meile sisse läks: kliksa  , aga olge paiad. xo

No comments:

Post a Comment