Tuesday, November 29, 2011

Day 10: Lemmik film(id)

Mirell ( i loooooove movies):
Ma teen lausa listi (ups?).
1. Another Earth ( pigem selline sügavmõtteline film)
2.Hachiko A Dog's Story ( suudab ka mehed krokodillipisaraid valama panna, ülimalt südamlik )
3.The Change-Up ( komöödia )
4. Black Swan (ülimalt sügavamõtteline ja deep)
5.Hangover II (üsnagi ajuvaba, kui siiski humoorikas)
6.The da Vinci Code ( ülimalt põnev ja köitev film, võin lõpmatuseni vaadata)
7. Easy A (üsnagi teismelise tüdruku film aga hea)
8. Cars 2 ( pikneee , suht awsome multikas alati)
9.Colombiana ( seiklus ja action, korralik killler movie milles on ka armastust)


Tegelikult ma jääkski neid loetlema, sest ma vaatan neid suurel hulgal!


Karoline:
1. The art of getting by

Ja meie üks suuuuuur ühine lemmik.
1. Beastly  (film milles on absoluutselt kõike: armastust, viha, ulmet, actionit, draamat ja sügava mõttelisust)






             


  


Head jõuluaega ka nii muu seas !
( seoses sellega vaadake Jääaja jõulueri multat)

1 comment:

  1. Hachiko on täiesti pede film ja ma ei kavatse seda vist mitte kunagi vaadata, sest ma nägin selle trailerit kunagi kogemata -.-

    ReplyDelete