Monday, December 26, 2011

Day 31: Kas pilt sinu esimesest armastusest või pilt sinust ja veel 10 fakti

Mirell:
Lähen lihtsamat teed :)
  1. Mulle meeldib üksi olla enamasti
  2. Mul toas telekas mängib koguaeg, kuigi ma seda enamasti ei jälgi.
  3. Ma panen pidevalt oma asjad nii  ära, et ma pärast neid enam ise ei leia.
  4. Mulle meeldivad igasugused tulukesed jms
  5. Mul on põsel arm 
  6. Mul on peopesas sünnimärk, mis vist ei tohiks seal olla
  7. Ma ei oska pokkerit ega kavatse seda kunagi õppida ka
  8. Ma ei oska kunagi südamlikest asjadest rääkida.
  9. Ma joon paljupaljupalju piima
  10. Ma kannan juukseid väga tihti krunnis

Karoline:

Hmmmm.. Ma jätan selle esimese armastuse sinnapaika.. pole vaja kõikidel seda teada :D


1. Mul on peas suur muhk, mis vägaväga valutab
2. Mulle meeldib vahepeal lolli juttu ajada..
3. Mulle meeldib lasanjet valmistada
4. Kriips on ka 24/7 kõrvuni
5. Ma ei oska inimeste peale kuri olla
6. Ma sõin nii palju lihapirukaid, et ma olen üks lihapirukas nüüd (meeletu fakt)
7. Igatsen jalgpalli mängida!!!!!!!!
8. Igatsen rahvatantsu ja Samm Sassist!!!!!!!!!!
9. Tahaks Audi Q7 Sporti ja lube
10. Mulle meeldivad Beyonce'i videod

No comments:

Post a Comment